Midsommar tjejen!

Nu har jag tagit kontakt med den där söta men lite för fulla tjejen från midsommar. Satt och messade med henne nu ikväll medans jag kollade på andra halvlek av Ryssland - Spaninen. Och först visade det sig att jag hade rätt. Hon kom inte ihåg mig. Men vi messade vidare och jag förskade upp minnet lite. Så till slut klickade det för henne och hon säger att hon vet vem jag är nu i alla fall. Hon verkar ju faktist riktigt trevligt även när hon är nykter.

Fick hennes Msn så nu får vi se vad vi har varann att säga där. Vem vet kanske är "Den rätta" haha nej usch sånt tror jag ju inte på. Det finns 1000 av dom om inte fler. dom som är ganska perfekt enligt ens egen smak.


Sen har jag också kanske lyckats loca ut Vivvi till landet. hon skulle fundera tills i morgon sen skulle hon höra av sig och berätta om hon vill komma och hälsa på det vore ju faktist väldigt trevligt. då kanske vi kan meta Vivvi!´?

Jag vill ha tillbaka min Kamera hade ju börjat glla det där med bilder asså!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

ooow :D vad kul Spejje!



hahah jaa, klart vi kan meta :D om jag slipper sätta masken på kroken :D hahah!



Vi får sätta oss och planera när jag ska ut dit :D och lägligt nog skrev du precis till mig på msn nu :o är du en tankeläsare eller vad? :D haha!

2008-06-27 @ 18:26:49
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0