Midsommar afton knackar på dörren!

Nu är jag tillbaka vid min dator efter att inte orkat skriva någoting efter Sveriges skit match igår. Plus att jag vid det tillfället befan mig på Fejan och tyckte det var betydligt roligare att snacka med allt nytt folk som ska jobba där i sommar.
Efter att ha lämnat sjukhuset i onsdags hoppades jag på att slippa besöka det igen tidigast någon gång efter midsommar helgen. Men så ringde dom bara 3 timmar efter att jag åkt från Stockholm och ville prångt ha dit mig igen innan midsommar för att jag hade låga värden på mina rödalodkroppar.

Så jag planerade att åka Sjöbris hem idag och sedan ta Mammas bil in och plocka med mig Viktor på resan.
Nu gick inte den förjan när jag tänkt mig utan senare och jag hade då missat den tiden som var satt åt mig på sjukhuset.
Så jag fick ta passbåten över till Räfsnäs och sedan låna David och Malins firmabil. Nu hade jag sån tur som har en så bra kompis som Viktor som för min skull tog bussen in till Norrtälje och väntade där på mig i en hel timme för att göra mig sällskap.

Så jag plockade upp Viktor hemma hos Emil och tog med han på resan. Först åkte vi til Täby centrum där vi gick på bolaget käkade ett Angus 6-pack på Burger King (till min stora besvikelse) och köpte en tushpenna till Mammsen.
Sen bar det av till Karolinska och jag är riktigt nöjd då jag inte behövde ringa och fråga om jag var rätt ute en enda gång.

Nu har jag äntligen kommit ut på landet igen och vart nere på Cafeet och käkat middag. Och nu sitter jag och kollar på kvartsfinalen i EM mellan Portugal som ser ut att bli riktigt spännande trots en tidig 2-0 ledning av Tyskland.
Och i morgon är det dax för en av årets trevligaste dag med Massa uppklätt folk förhoppningvis bra väder och god Dricka.
Sedan dax för årets party dag den man längtat efter hela Vintern och våren. Midsommar Dagen på Fejan!
Missar ingen va?

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Haha, ja den matchen var riktigt bra, åtminstone i första halvlek :D sen lackade jag på Ballacks fulmål efter att han puttat bort...aj blev just biten av en broms:S... men iaf :D efter att ha puttat bort försvaren skulle jag skriva. Fuuhuult :o

2008-06-20 @ 12:51:21
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0