Studentdagar!

Ikväll smäller det igen. Sverige - Spanien. Ojojoj vad spännande. Det blir nog av att följa den hemma hos Viktor med några andra. Sen kanske det blir fest på kvällen. Då tänkte jag delta som Chafför då jag ändå inte får konsumera så mycket alkohol.

Igår så var det ingen bra spel dag heller då jag spelade bort 100 kr. och ligger nu på 95 i spel kapital.
Annars var det en vaäldigt bra dag men lång. Det var upp redan 7 på morgonen för att ta sig upp till vårdcentralen och lämna blod prov. Jag och pappa lånade en gammal hedlig jätte trimmad Corvette av en bekant till oss eftersom lillebror skulle ta studenten och han skulle väl ha något kul att åka hem med därifrån.

Vi var vid hans skola i god tid och trodde att vi var rätt ute. Men efter några minuter började vi ana oråd när det bara stod en annan bil där och började ringa runt. Till slut kom det en annan vilsen släkting till någon student som sa att utspringet var vid Folkets hus och det var brottom då vi hade 10 min på oss. Och bilen ville inte starta. Så det blev av att små springa lite och vi var på plats 10 sekunder innan dom första kom ut ur dörröppningen. Mamma Fia och David kom någon miut sent då dom kom från Norrtälje. Men david lurade Love när han skulle öppna skumpan och sprutade ner grabben.

Sedan hade vi picknick vid Loves skola med Familjen och 2 av hans lärare. Sedan gick bilen igång och Love blev lite smått lyrisk när han Hörde motorljudet Mullra från Muskel monstret. Vi andra tog däremot bilen in till Nortälje för att hälsa på Tomas som också tagit studenten och gå på hans mottagning. På vägen in åkte vi genom värdens oväder, men som tur var hade det avtagit när vi var framme. Det var mycket folk i Tomas och hans flickvän Idas lägenhet, Det bjöds på dricka och sallad, mycket trevligt.

På kvällen var vi tillbaka på Björkö. och Love skulle ha lite middags gäster. Vi satt på våran uteplats och käkade Grillspett med 2 olika sallader och ugnstekta rot-frukter. Smaskens. Vi blev kvar på uteplatsen hela kvällen och ju längre in på Aftonen Det blev ju mer Folk dök upp till slut var vi ett gäng som snackade skit drack och skratta. Mamma, Pappa, Anders och Lotta badade i tunnan. Och vi andra Lyssnade på musik och snackade skit vid den öppna brasan.
Halv 4 på morgonen var jag i säng och måste säga att det var en väldigt trevlig kväll.

Här kommer han ut från skolan.   Gott  Pappa håller i skylten  Någon blev överaskad när Davíd tog sig tid att komma.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

haha fan vad härliga bilder! :D och kul att du hade det roligt!



Mindre roligt att ditt flyt med tippandet sviker :o jag får hålla tummarna hårdare tror jag :)

2008-06-14 @ 15:55:17
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0