Lite säriösare!

Nej men ska vi bli lite säriösa. För dom som intresserar sig. Jag fick faktist gå upp redan 8 och det var inte så chill faktist.
Men jag är glad att jag slipper lämna blod prov på karolinska i alla fall. När jag kom hem och satt mig i fotöljen för att Chilla lite så började jag tanka och bräna ut musik.

Jag fick ihop lite grann.

Disturbed - instructible (album)
Scooter - Jumping all over (album)
Flogging molly
- Wagger (album)
- Float (album) 
- Drunken lullabies (album)
- Whitin a mile of home (album)
Jason Mraz - We sing, we dance, we steel thing (album) bortsett från deras hit så är resten nästan inte ens värt att lyssna på.
Bomfunk MC's - In Stereo special edition (album) Så bra =)
Best of psytrance - Blandat ( mapp)

Plus bränna ut yttligare ett exemplar av Lillasyster - Hjärndöd musik för en hjärndöd Gerneration
Och en skiva till Mamma med allt möjligt på som hon kunde ha i bilen.

Sedan har jag crusat runt med mammas bil och prov lyssnat på Disturbes album, Hälsade på Tim som har köpt balla hopp skor. Ätit glass och retat dom som Fick göra den åt mig =)
Solat, och tagit det almänt lugnt bara.

Nu grillar Pappa köttet som vi ska äta till middag och jag ska hjälpa till med resten av maten snart.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

ooh lyssnar du på flogging molly? :D haha coolt!

Lycka till med maten, det låter gott iaf :D

jag fick bara köttfärsås och spaghetti ;/ muu :D haha!

2008-06-27 @ 19:12:08
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0