Hemma!

Nu sitter jag i soffan hemma på Björkö och kollar på dom första matcherna av EM där tyvärr Tjeckien vann oförtjänt första matchen mot värd landet Schweiz med 1-0. Försökte göra ett inlägg igår kväll men då höll tydligen min blogg på att flyttas så jag fick vänta tills nu på kvällen först då det fortfarande var problem för några timmar sen.

Jag kom iväg från sjukhuset igår i alla fall. Dock lite sent var inte hemma på landet fören strax efter 7 på kvällen.
Men då andra sidan väntade en jäkligt god middag när man kom fram. Och första dagen i friheten har ju vart helt underbart. Jag har spenderat mesta tiden ute i solen RIKTIGT skönt. Har också hunnit med 2 kul glassar nere på Mammas cafe. Och spenderat en del tid med Tomas. och det var ju länge sen så det var göj.

Nu på kvällen lagade jag ugnstekt falukorv  med massor av lök och ost det blev smaskens tillslut.
Nu snart börjar Turkiet - Portugal.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Heja Heja Spejje! :) skönt att du får komma hem ett tag nu !:)

2008-06-07 @ 20:49:57
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0