Framsteg!

Idag har jag vart ute i parken på egenhand för första gången sen jag blev riktigt dålig.
Idag var nämligen inte några besök inplanerad fören påkvällen först då Pappa skulle komma in och hälsa på.
Så strax efter lunch begav jag mig med min bok ner tillpressbyrån köpte glass och sen ut i parken.

Där jag läste, solade och åt upp min daimglass och någon timm senasre hade jag kommit några kapitel i boken och påbörjat en ny solbränna. Den förra försvann ju under dom här 3 instängda veckorna. Så först häromdagen märkte jag att jag låg långt efter mina Familjemedlemmar när det gäller den här skönt solbrunbrända färgen.

Och nu på kvällen så har jag och pappa vart ut och glidit fan man inser alt för sällan att Stockholm fan är bra vackert ibland. Det vore inte fel att ha en lägenhet högt upp på söder eller att gå promenader längs kanalen ute vid Djurgården och Gärdet. Eller bara hänga i någon av ala parker och chilla en varm sommar kväll eller varför inte sitta på en uteservering och ta en kvällspilsner med några polare. Fan vad man saknar saker när man ligger på sjukhus. Vi stannade till på Buger King vid Odenplan och käkade varsitt Bacon Chease meal med lökringar och bea dipp.

Nydlingen försökte jag ta kvälls sprutan på mig själv och kom i alla fall till själva sticket men sedan fick Sjuksyster spruta darrade lite för mycket på handen. Lite obehagligt att göra illa sig själv. Men jag får väl vänja mig om jag ska få komma hem snart i alla fall. För läkarna anser att jag bör ta den är sprutan varje kväll för att hjälpa min kropp att bygga upp mitt immun försvar. Och än så län har det ju faktist visat possetiva resultat. Frågan är ju vad som skulle hända om ja slutatde med den. Om dom skulle falla på nytt eller om kroppen faktist har svarat på egen hand.

Men det verkar intedom vara så nyfikna på att testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0