Fejan igen!

Nu är man tillbaka på Fejset! Gick upp halv 8 i morse efter att ha snoozat i en halv timme och plockade snabbt ihop mina saker och käkade frukost. Sedan körde jag till älmsta efter att snabbt topp där hade jag lämnat det blodprov jag behövde och åkte vidare till Norrtälje där 2 stopp till var planerade. Först banken sen Flygfyren och handla lite matvaror som det var brist på i köket ute på Krogen. Men när jag kom in så hade inte banken öppnat. Så halv 10 var jag inne på flygfyren efter det och banken så hade jag 2½ timme kvar att fördriva innan min båt skulle gå så jag tog en lunch på Mc Donnalds och sedan begav jag mig till Räfsnäs där jag fördrev tiden med att läsa min bok i solen.
Nu är den färdigläst och den var helt okej för att vara en Bok. Tror den heter "Flickan under gatan" eller något.

Nu är jag ute på Fejan har just brännt ihop en reggea skiva uppe i personalbostaden. Nu ska jag ut i solen en stund till tror jag. Får se om det blir någe partaj ikväll.

Hade gött party people!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahah vadå sola? du är ju redan brun :D sluta sola, jag kommer se apablek ut bredvid dig!! :D hahah

2008-06-23 @ 19:44:13
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0