Då var vi med i Matchen också!

Fan vilken bra dag det var igår. Hände ju inte så mycket under själva dagen jag tog mit ut och handlade mat vid 3 snåret på eftermiddagen och gjorde några spel införkvällen. Och sedan inväntade jag matchen Mellan Spanien och Ryssland för att sedan kolla Sveriges första match med Vivvi.

Och det var här det vände till en bra dag. Mitt spelande har ju gott minstsagt trögt hör i början av EM.
Massa innestående spel som fortfarande kan hålla om Rätt lag vinner och om Rätt killar gör flest mål i sina respektive lag. Men Lången matcherna Spricker nästan alltid på nått. Igår Var mitt sldo Nere på 27 kr inför Spanien så jag slängde iväg ett Live odds på att David Villa skulle göra mål och ett på Att Torres skulle näta. Där hade jag tur och fck in ena. Sedan rullade det på. Spanien vann ju matchen och Sedan gjorde Zlatan mål för Sverige vilket jag också fått till. Så nu är jag back in bussniess på 168 kr efter att ha slängt iväg ett långtidsspel till nu under morgonen. Sedan är det även possetivt att jag är Med i EM-tipset fortfarande. har där 8/8 möjliga hittils och nu börjar det dra ihop sig.

Sedan var det ju Skiiiit kul att äntligen träffa Vivvi igen efter typ något års tid. Hon var ju ett väldigt upp piggande sällskap även om hon var ganska trött p.g.a hennes lilla partajande dagen innan. Hon hittade massa roliga saker i Tidningen som jag aldrig tänkt på förut och höll stämning uppe under hela matchen med sina många skratt.

Tycker däremot att hon klagar lite för mycket på Zlatan. Vill dock höja ett varningens finger för henne. Lämna inga hemliga saker framme eller rättare sagt lås in allt som du inte vill att hon ska se om du någon gång skulle få besök av henne då hon kollar i alla skålar skåp och lådor som du råkar ha i din bostad. haha mer nyfiken människa får man leta efter. Och Vivvi lycka till med stödgruppen =)

Nu ska jag beställa en taxi till kl 14 så jag kommer itid till sjukhuset.
Sen är det hem och spela på Portugal som gäller.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Hahaha! En tvååring kan göra Zlatans jobb :D

Du hade föresten sjukt mycket roliga prylar att spana in så klart att man rotar lite (A) haha! :D

Tack för en trevlig kväll, det får vi göra om INNAN ett år till går, okej? ;) haha!



Hoppas det går bra på sjukhuset också! :)

2008-06-11 @ 15:58:38
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0