Back in town!

Idag har jag kommithem till lägenheten i Täby igen för första gången på över en månad.
Känns ganska skönt faktist i alla fall just nu men om det inte händer något på några dagar är jag säkert trött på att vara här igen. Men skönt att få komma hem och hänga lite i soffan igen.

Idag hämtade jag ut alla mina medeciner från apoteket också. Men dom hade inte fått några recept skickade till sin dator så jag var tvungen att gå upp till min avdelning på sjukhuset och skälla lite på dom. Och det länade sig ju. Nu slipper jag ta sprutor den skrev dom bort. och Sen ska jag trappa ner på Medeciner om en vecka om inget blir sämre.

Sitter just för tillfället och njuter av en bra fotbollsmatch den bästa hittils i EM. Den mellan Holland och Italien. SKönt att det ser ut som Italien får däng. Och det ända possetiva med mitt spelande under EM hittils är att jag har 6 av 6 möjliga på EM-tipset hittils allt annat går ju prutt. Förhopningsvis ska det bli pengar på Den här iaf.

I morgon är det dax för Sverige och som det ser ut nu så får jag Besök av Vivvi Det ska bli kul var ju över 1 år sedan vi sågs senast tror jag.Om inte så nästan.

Fick höra för en stund sen att grillfesten hon skulle på blev mer Supa än Grilla. Så nu har Vivvi blivit fuller. Hahaha Jag vill ju också.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

HAHAHHAHAHA!

VI SES IMORRN! :D

(ps. lägg märke till min braiga stavning, jag körde den i words:d wiiie... hahah... typ dd." :D

2008-06-09 @ 23:05:18
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0