16/6

Nu är det brist på tänkt här. Är nog för trött för att blogg igentligen men känner att lusten finns ändå.
Så jag gör mig ett försök till att krafsa ihop någon som någon kanske kan fördriva sin tid med att läsa i någon/några minuter. Jag har nydligen vart och lämnat Veronica vid Roslagsbanan. Hon kom visserligen lite senare än tänkt på grund av att hon somnade efter middagen. Men det gjorde inget då hann jag med att duscha och handla lite.

Tidigare på dagen så var jag till sjukhuset och lämnade prover. Hämtade Sprutor på apoteket och bestämde att jag ska tillbaka till min tid på Onsda. Men dock lite tidigare än vad som stod för att jag ska hinna ut till Fejan på kvällen och kolla Sverige - Ryssland på krogen. Kan nog bli lite trevligt.

Tillbaka till kvällen doe! Vivvi kom vid 20 ca. Jag hade just kommit utanför min port för att möta henne när jag såg att hon hittat hela vägen själv och kom då gåendes en bit bort. Vi kilade upp till mig där vi inte gjort mycket nytta utan mest chillat.
Snackat lite skit ätit snacks och kollat på den 4 filmen om Dockan Chucky. Frågar du mig, sjukt sköön rulle men ändå kass. Men jag är nog lite svag för den ondhet som glöder om den dockan. Vivvi däremot skrek visst till lite så fort det var någorlunda otäcka scener. Lite nyta gjorde vi dock. Eller rättare sagt Vivvi som fick för sig att min diskbänk skulle torkas av och att min stekpanna skulle sköljas av. Jag glömde nog att säga tack. Så TACK Vivvi!

Nu sitter jag och kollar klart på Clerks II som är så sjukt underbar. Den här Randal är ett stort uppslagsverk av sköna repliker. Nu ska jag sova. Någon som har förslag på vad som händer när jag vaknar?

Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahaha :D jaa! grymt duktigt av mig att hitta dit själv om jag får säga det själv (A) hahah :D



Du har rätt bra filmsmak som du ska ha cred för och även beröm bör du erhålla eftersom du följde mig till tåget trots att jag numera uppenbarligen hittar dit själv :D så tack!



och imorgon.. sååå kan du ringa dit mig så kan jag städa de där speciallådorna också ;D hahah!

2008-06-17 @ 01:53:57
URL: http://foamy.blogg.se/2008
Postat av: Anna Ståhl

Ejjeeee!!! Hej :) Hoppas att allt är bra med dig nu, eller åtminstone bättre :) Ville bara be dig om en tjänst ;) Eftersom jag missar midsommar så ger jag dig ansvaret att festa åt mig ute på landet! Är det OK eller??? ;) Ha det så jäävla roligt och hälsa och krama alla från mig!

Ha det bäst!

2008-06-19 @ 16:17:05
URL: http://annaiguadeloupe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0