Sovit ut!

Fan här ligger man och degar! just vaknat efter ett antal timmars sömn. DEt var ju i och för sig inge fel på det.
Liten redogörelse på vad jag gjorde efter mitt deprimerande inlägg igår. Jag hakade på att låna Fars bil. Så jag Körde ner dom till H-J och Bigitta, sen blev det av att åka runt mest. Åkte ner till Marums ångbåts brygga satte mig där lyssnade på en Simple plan konsert som gick på p3 live session. Sen så tänkte jag att jag skulle åka en annan väg tillbaka men det sket sig då Någon spärrat av den eler å var det jag som körde fel. inte åkte där på jätte länge.
Så jag vände åkte tillbaka tog en liten sväng till sen mötte jag Tim. Körde hem honom rade mig lite med att spela Tv-spel hos honom i en halvtimme sen skulle jag hämta Mamma och pappa och när jag kom dit blev jag tvingad att stta ner och vara social i en halvtimme. (inte helt otippat)
När jag kom hem satte jag mig vid burken och smaonade ganska snabbat. om inte ihåg vad jag gjorde vid datorn heller.

ROLIG Fredag va?
hoppas på något bättre idag.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

AHAHAH ääsch :D tänk på barnen i Afrika.

och om du vill höra om min fredagkväll kanske du mår bättre :D såå here it goes:



- planerade att åka till landet.

- åkte till landet.

- såg på tv.

- somnade.



kuuhuul va? :D

2008-07-05 @ 17:53:07
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0