Shopping och possetiva besked!

Idag var det dax för det vanliga besöket på karolinska sjukhuset. På väg in åkte jag taxi med en för en gångs skull skön chaffis som det var ganska lät att fördriva tiden med. Han verkade dock inte så förtjust i att Sverige tog in så mycket invandrare. När jag var på karolinska så fick jag nya possetiva besked om att mina värden blir bättre sakta men säkert.
Det trots att det blev endel alkohol i lördag. (mer än väntat i alla fall)

Efter mitt besök där som bara tog 25 min så tog jag bussen till Centralen för att käka kebeb i väntan på Vivvi som ville haka på mig på shopping trots att hon var sjukt trött. Och vi möttes upp på drottninggatan efter en mindre god kebeb.
Vi styrdekosingen mot brogatan och alla sköna butiker med Surf infulens i. Och sen var vi på Oneoff och på cubus. Jag hittade det jag ville ha i 2 av butikerna. och är mycket nöjd efter dagens skörd. Fick dessutom sköna förmånder på min favorit affär. Ripcurl/nofear!

På bussen hem från Norrtälje satt jag mittemot 2 söta tjejer från Lindingö som jag tjuvlyssnade på ända till jag nästan var framme då jag pratade med dom en stund. dom var faktist riktigt trevliga.

Jag Skördade 2 par jeans 4 t-shirts 2 munktröjor 1 flipflop par 1 poker set 1 skjorta. kommer bilder senare ikväll kanske =)

Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahah jaa, det var det helt klart värt att stiga upp på tok för tidigt för :D hoppas du trivs med alla kläder och speciellt med expeditens "favoritbyxor" som han babblade om i en evighet :D hahah!

2008-07-09 @ 21:12:47
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0