Nya krafter!

Så då tog man sig tid att skriva lite igen då. Nu har jag hunnit njuta av det fina vädret festa lite och sådant.
Till exempel har läkarna sagt att jag svarat ovanligt snabby och ovanligt bra på behandlingen. så nu kanske jag kan räkna med att vara tillbaka i arbetsform lite tidigare än tänkt.
Sedan behöver jag bara lämna blodprov 1 gång i veckan och det ska ske inne på karolinska så jag kan lägga om min CVK samtidigt.

I torsdagas så var jag på Kalle baah och guvernor andy. Som konserade lite i båthuset på barnens ö. Det var jävligt skoj och en skit bra spelning. Och det var många man kände där kände, så verkligen en av dom roligaste sakerna som hänt i sommar.

Jag har också umgåts väldigt mycket med Karro och så under den senaste tiden väldigt mysigt.

Under helgen har jag varit på Fejan och det har blivit sena nätter och mycket skoj. Underbart folk där ute alltså. lite tråkigt när alla jobbar bara. Men ryckte själv in och gjorde några handtag som nisse där vilket var vädligt skoj och tiden gick lite fortare.

Det var det senaste ur Spejjes life =)

Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahaha :D du MÅSTE uppdatera oftare. Jag befarade ju att du strykit med :D haha! men skönt att dina värden börjar bli bra! :) Det måste vara för att jag håller tummarna så hårt, tror du inte? ;)

2008-07-28 @ 01:02:02
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0