Långsamt!

Igår så gick tiden långsammare än vanligt. Jag sov bort nästan hela förmiddagen och när jag klev upp så möttes jag av en lapp på bänken där det stod kom ner till kisoken så fort du vaknar. Och jag kände att det luktade jobb långväg. Så jag tog 2 små yogurtar i handen och åkte ner. Och precis som jag gissat, Efter att fått åka hem igen och hämta lite saker så fick jag så i kiosken och ta kassan i någon/några timmar. Och det var en seg period under gårdagen. Det stod nämligen bara skit i dags tidningarna och sen orkade jag inte läsa något mer.

När jag väl fick sluta visste jag ändå inte vad jag skulle göra så jag åkte med Pappa och kollade på ett jobb, sen så kollade jag om Viktor var hemma men han var i Norrtälje på väg till sin Mormor. Så jag tog bilen vidare till Asplund, tänkte den killen har ju i alla fall semester och det hade han ju. När jag kom dit satt Han, Kennta och Bjärring på trappen och sög på en bira. Men det visade sig att Anders snart skulle ta båten i till stan för att hämta sin Hoj. Och kennta hadejust klivit upp och var sur på datorn och Bjärring han var tvungen att röra sig hem för att ta hand om din unge. Så vistelsen där blev inte så lång.

Resten av dagen spenderade jag nästan helt nere i Cafeet. Först gled jag bara runt och gjorde ingenting vilket jag ha blivit ganska duktig på. Sen så höll jag Karro sällskap i Cafeet för hon var själv från 4. Jag stack halvtimmen innan stängning för att äta middag. Efter middagen fick jag åka ner till Marum och hämta Karro då hon inte ville åka moppe hem sen när vi kollat på film. Det var en chill kväll utan att något speciellt finns att berätta. Liksom hela den här dagen igentligen. Men det känns som det har blivit en skyldighet att skriva något till dom som ändå tråklar sig in på bloggen 1 gång om dagen.

Ikäll ska jag till Jonas och hitta på något det kan bli kul. Länge sedan man träffade den kisen asså.
Ha en bra dag i solen så länge.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahaha sådana dagar är as-sköna ju! :D Önskar man hade fler sådana.

2008-07-11 @ 13:58:45
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0