Jobbarn!

Idag har man då konventerat från Chillarn till Jobbarn i alla fall tills på eftermiddagen.
Så nu sitter jag i kiosken nere vid Mammas hamncafe och sliter arslet av mig... Eller inte! Jag har just instalerat mammas mobila bredband och checkar nu runt lite på olika funktioner. Tillexempel kom jag på att det inte var gratis och sms:a från det mobila bredbandet utan man betalar en sms taxa på 0,75 kr till svenska abonemang.

Sen är det ju ganska chill att sitta på en stol och ta lite betalt mellan varven. När det inte är några kunder kan man ju antingen surfa runt här eller så kan jag ju gratis läsa någon av alla herrtidningar eller varför inte ta en titt i lektyr eller någon av dessa skvallertidningar till kvällpost.

Jag måste ju säga att det inte är så hårt att spendera några timmar här nere idag. och dessutom få betalt för det. Så kom hit och håll mig sällskap köp en glass eller något =)

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Meen.. är inte du sjukskriven? :o

2008-07-13 @ 15:48:00
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0