Jaha!

Jaha då sitter man här igen. Fredag kväll och bra väder hela dagen.
Känner mig inte allt för trött och har käkat middag för ett tag sen. Det är lite folk på Msn och jag har inge bättre för mig. Vad fan är det för jävla fredag. Jag vill ju ha kul. Tim är hos sina kusiner, Theo var inte ute, Karro åkte hem, Fia och Love är på fejan som vanligt den här sommaren. Mamma är trött och pappa ville inte fiska. Vad fan ska man göra.

Jag försökte göra mig vän med bilddagboken som jag fortfarande hävdar är en skit sida men som jag har för att fördriva tiden yttligare. Man kan ju fan inte ens se vilka vänner sina polare har på den piss sidan.
Inte kan jag tänka mig att det är någe bra på TV heller. Det är det ju aldrig på Sommaren.

Jag vill dricka bira och ha trevligt. Varför piper inte telefonen till och säger att det är fest någonstans. Eller någon som bara undrar om man vill hitta på något skoj. Fan det här suger och jag bara klagar. Nu får jag ju ge mig Det är ju inte likt mig att bara klaga men ibland är det ganska skönt faktist.
Det får mig nästan att Le lite för tillfället.

Inte har jag fått tillbaka min kamera heller och inte ringde dom från Karolinska och sa något roligt efter mina prov svar idag heller. Då andra sidan ringde dom inte och sa något dåligt heller. Vivvi har åkt till sitt landställe och roar mig inte på internet heller.

Nej men ni där ute som har en bra fredag.
Peace out
 

Kommentarer
Postat av: Vivvi

HAHAHAHHAH! awww spejje dååå!

det där låter miserabelt :( haha :D

jag åkte förbi björkö idag :D skulle kanske ha hälsat på dig en snabbis? :o

2008-07-05 @ 17:47:30
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0