Hos Jonas!

Igår kväll så var jag upp till Jonas igen för första gången på ganska länge. Hedberg var också där. Och ganska snart efter att vi kommit dit så var det dax för middag. klyftpotatis korv och gurkmajones MUMS =)
Efter Middagen blev det ungefär en sådan kväll som det alltid blir hos Jonas. Det är det som är så skönt med att hälsa på där. Man vet innan vad som kommer hända och att det blir trevligt.

Vi spelade lite olika tv-spel och sedan kollade vi på en dålig skräckfilm. Eller det var en b-film med ganska bra underhållning dock ett väldigt kasst namn. Hade jag valt film hade jag ju aldrig laddat hem en film med det namnet. Filmen hette Frankenfisch. Den handlade om en fisk sort som var genmanipulerad. Den käkade upp både Aligatorer och människor på löpande band. Och jag tror bara att det var 2 av ca 12 karakterer som dog vilket gjorde att det dog folk i ett ganska tempo.

När den filmen var slut så skulle dom börja kolla på The ring 2 vilket jag tyckte verkade helt värdelöst med tanke på att ettan inte alls är bra. Så i den första reklampausen best'mde jag mig för att ta mig hemmåt. På vägen hem så tänkte jag sticka förbi Cafeet och kolla om det var något drag på musik kvällen. Men Tomas sa att det höll på att dö ut så jag tog ig en sväng förbi Karro på hem vägen istället. Sedan somnade jag som en stock när jag kom hem var mer än lagom trött.

Idag skulle jag åkt in till sthlm bara för att kolla på Dif - IFk Göte men det orkar jag dock inte med får ju inget sällskap dessutom så såg jag att matchen sänds på Tv så jag kan ju faktist se den hemifrån om jag skulle känna för det. Nej men nu ska jag in i duschen och Fresha upp mig lite =)


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Låter som en fullspäckad dag :D hoppas du hade kul!

Hoppas även på att djurgårn vinner förstås! ;D

2008-07-12 @ 12:25:36
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0