Fest, Sjukhus, Ormjakt med mera.

Nu har det inte blivit av att skriva på några dagar igen. Fy skäms på mig. Men saken är den attjag nästan inte vart hemma och har jag varit det så har jag inte haft tid eller lust att blogga. Min moster och henns 2 barn har nämligen vart på besök i 3 dagar. Sen har jag hunnit en sväng till Åland under tisdagen med Mamma, Åsa (moster) Amelie och max (kusiner).

När jag kom tillbaka med dom från den resan åkte jag ner till björkö för att hämta nycklarna jag glömt till lägenheten för att sedan åka in dit och sova för att ha närmre nu när jag skulle till sjukhuset på onsdagen. Med mig på resan fick jag Tim som inte vart hemma hos mig tidgare. Innan vi kunde åka in mot stan bara så var vi tvungna att jaga lite orm bara. Tim's Majsorm hade nämligen smitit från sitt terarium och gömt sig någonstans och var rent omöjlig att hitta.

Men med Hjälp av några metoder på nätet kunde Tim i alla fall gillra en fälla innan vi åkte.
Så när vi kom tillbaka till honom på onsdags eftermiddagen så visste vi i alla fall att den var i Tims rum någonstans för att råttan på golvet i hans rum var borta så vi låste den dörren. Och bestämde oss för att inte nämna för någon som skulle komma på festen att der fanns en orm lös i huset.

I måndags var jag in till Norrtälje fick håret stylat och Gjorde några ärenden åt min mamma och hann även med en runda på systemet.

I går kväll var det alltså fest och Jag var den älsta på festen vilket verkligen kändes under vissa stunder av gårdagen. Men jag hade ju faktist riktigt trevligt ändå vi grillade och drack och jag kunde glatt roa mig med att kolla på dom som blev för fulla. Det var ju några som gick en bit förlångt. Dom 3 fullaste var dom 2 yngsta och den näst älsta. så det där med att man blir bättre på att hantera alkohol med åren stämmer inte alltid.

Men vi hade nog kul dom flesta i alla fall. Idag har det varit segt och nu när jag kom hem vid 7 och tänkte blogga somnade jag med inloggnings sidan till bloggen framme. och jag sov till halv 10 innan jag bestämde mig för att bädda iordning sängen och kryoa ner för att utföra min vecka beskrivning för er.

Hade

Kommentarer
Postat av: Vivvi

HAHAHHAHAHA :D återfanns ormen till slut?

och jag vill se ditt håår! :D

2008-07-03 @ 22:39:57
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0