Bättre blev det!

Efter en väldigt tråkig Fredag och mycket gnäll så hae jag en destobättre lördag.
Då jag på kvällen fick med mig Viktor och Hasse på en liten resa til Fejan! Där var det Mer folk än väntat. Med tanke på att det blåste jävligt mycket så var det ändå fullsatt till midagen. Och när den var serverad var det fullt ös i bar och på dansgolv efter det. Jag Viktor och Hasse parkerade i baren och där förblev vi blandat med några rök pauser.

Jag fick också med min kamera hem därifrån och vi var väl i säng runt 6 på morgonen. Igår blev det en sliten dag. Med Film och Chill på schemat hemma hos Viktor. Vi såg på Scarface och käkade rester från lördagens grillkött hos Haglunds. På kvällen så tog jag mig ner till Marum, hälsade på Karro och lämnade tillbaka en låda öl till Anders Asplund.

Idag var jag upp ganska tidigt för det var dax för ännu ett blodprov i älmsta innan klockan 9. Ganska precis ) var jag tillbaka på Björkö. Mamma och pappa åkte när jag kom hem så jag åt frukost och gick sen och la mig igen. Sov i några timmar till och gick upp ur sängen först runt halv 1.

Nu har jag tittat på Street kings som jag tankade hem under natten. Och får se om jag orkar kolla på The happening och Shutter senare idag.

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från mina tidigare vistelser på Fejan + från i Lördags. Ja ni märker.

   


Några av dom bilderna jag tog i Lördags

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Go.. go...go Spejje! :D

2008-07-08 @ 14:11:22
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0