Spejje back in blogg bussniess!

Hejsan alla mina "läsare" om det finns några kvar.
Har ju inte skrivit här på ett bra tag nu. men jag tänkte göra ett nytt försök.

Det har iaf hänt lite sen sist jag skrev kan ju dra en kort sammafattning av det mest viktiga i mitt liv =)

Jag har skaffat jobb, kanske vissa redan visste? men i alla fall så har jag gått och blivit sotarlärling inne i Täby.
men vi håller till i både Täby, Vallentuna komun och på Lidingö.

Jag har fortfarande flickvän vi har vart tsm i 2 och en halv månda nu. Jävligt länge för att vara mej.
trodde jag inte om mig själv för ett halvår sen. men en så länge finns Emma där.

Jag ska också flytta från lägenheten i Norrtälje och överlåta den helt åt lilla syster.
Jag flyttar vidare innåt 08 området. Nämligen Täby komun nere i Näsby och i gettot Fregatten.
Dit flyttar jag andra helgen i feburari det är en 2a på nästan 60 kvadrat.
där får jag bo tills jag inte jobbar på Börjessons sotning och ventilation längre.

Ojdå där fick man in lite reklam också =)

Det var väl det viktigtaste nyheterna i fårn mej.
Hoppas jag tar mej i kragen och fortsätter med detta ett tag till nu.
ska väl förska skriva ett inlägg om dagen eller nått fram över.

tack för att ni läser mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0