Januari

Hejsan Hejsan!
nu känner jag för att klaga lite. Inte för att jag är på så dåligt hurmör tvärtom så är jag på ett väldigt bra humör.
Utan jag känner för att klaga p.g.a. att det finns så mycket att klaga på just nu.

Först av allt vill jag klaga på detta typiska tråkiga och jobbiga Januariväder.
Det är verkligen irriterande att det skiftar från sol och 6 grader till minus 5 och snö, för att sedan bli nollgradigt och slask. Detta väder växlande försämrar humöret lite. I alla fall på min ogivning har jag märkt.

Det andra jag vill gnälla på är för att allt ska vara så jävla invecklat hela tiden.
Till exempel när man ska beställa hem tv kanaler så kan det hända att man måste ha 2-3 olika boxrar för att få in alla kanaler man vill kan inte bara alla kanalr vara tillgängliga hos alla ombud och sedan får leverantörerna konkurera med priser och sådant istället så får ju resten av alla märkes kedjor konkurera.

Sen skulel jag vilja klaga på massa annat också men så kul ska vi inte ha det nu jag e ju trost allt på bra humör =)

Snart helg igen! JIPPI bara en vecka kvar till flytten.
Och en ny månad med bättre väder kanske?

tack och hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0