Framtiden!

Hej igen andra dagen i rad nu!

Igår skrev jag ju om vad som hänt. Idag blir det lite kort om vad som är på gång..
Jag flyttar som sagt nästa helg till Näsby till en 2a på nästan 60 kvadrat. badrummet är nyrenoverat och golvet i stora rummet nyslipat ända som återstår för mig att fixa är väggen i det stora rummet.

Det ska faktist bli skönt med egen lya igen, blir lite påfrestande att bo ihop med syrran faktist.
Nästa steg i min karriär är att bli "rik". Oj vad ovanligt det lät. Nej men jag har påbörjat ett spelberoende som jag kan jobba på iaf ;) sen är det super skönt att tjäna pengar igen det var ju ett tag sen.

För resten av året har jag bara 2 övriga planer.

1. Att hänga mer på Fejan i sommra nu när brosan och hans tjej är ägare.
2. Att sjunga fram DIF till nya framgångar från klackplats på Stadion i år igen.

Sen så klart att försöka göra en sån bra grej som möjligt av allt som dytker upp och inte bli dyster och neråt som jag tycker så många blir nu för tiden.

tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Tim

Mhm! tycker det man ska faan vara posetiv om allting, annars blir allt bara tråkigt.

2008-02-20 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0