31/1-08 18:52

Hejsan käradagbok!
Idag har jag vart ute på fältet. Värdens liv därute alla sjuter på varandra.



NÄÄÄÄ! JAg bara skoja.

Fan idag hade man inte mycket viktigt att skriva men kände mig sugen endå.
SKa träffa Jonas i morn ska bli skojsigt. Länge sen man var med den grabben =)

Börjar trvias mer och mer på jobbet nu. Idag fick jag nycklar till grinden och dörren + en arbets telefon.
Dessutom hörde jag att dom planerade vilken bil jag skulle ha sen när det är dax att åka runt på egenhand.
FIck föresten ta den ut till lidingö idag när det behövdes hjälp.

FIck tårta på jobbet med. Lasse bjöd han fyllde år förra helgen men tog bara med sig bullar då så han kände väl sig manad. Sedan var det sista dagen för Martin som ska flytta upp till Umeå. Hoppas han får det bra där.

nej nu får det vara nog

Peace, Love And Respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0