Vårväder och fantasi!

Hejsan Hejsan Bloggen!

Idag har jag varit på ett riktigt super humör, mycket tror jag har varit på grund av det bra vädret.
Fan jag älskar när det blir fina vår dagar fast man vet att vintern kan komma tillbaka när som helst.
Men dagar som idag stärker än.
Idag har jag varit ute på värmdö och jobbat, Bra ställe att vara på när vädret bjuder.

Jag hörde att det var tjafs om dom här mohamed karikatyrerna på radio idag igen. Vilket jäkla tjafs det kan bli.
Om någon vill göra om någon speciell gubbe eller människa på ett annorlunda eller komiskt sett så vad spelar det för roll. Se ironin

Detta samtalsämne på radion fick mig att börja fantisera lite på hur bibeln igentligen kom till.
Jag menar hur troligt är det igentligen att jesus gick på vatten?
och att Jesus var övernaturlig. Nej jag tror allt det där är ren "Boll shit" tycker det är konstigt på hur folk kan tro på det.
Visst vissa kanske behöver en gudie för att styra sitt liv till någon bra eller orka leva. Men säriöst hur mycket tror dom igentligen på det`? kan man vara så dum att man tror att någon bara placerade 2 människor på jorden och lät dom föräka sig.

Jag tror att tiden innan kristus var en ganska glad och rolig tid. Folk Drack massor av vin, Käkade alla växter som fanns och rökte gräs. Jesus han var ju garanterat en Hippie kille som ville tänka nytt. Och sticka ut från mängden. Han bar ju för fan kjol!  Han hade säkert sånna här dreds också jag manar hur skulel han kunna ha välkammat fint h långt hår klart det var långa flätor han gick runt i. Dom där läriungarna dom var hans Wanna Bees! och han svikaren var ju bara någon som inte pallade för tycket längre. Dom som skrev bibeln måste ju halucinerat bra jävla mycket av någon anledning. Hur skulle annars moses kunnat gå på vatten och särat på en hel sjö?

Nej nu får det räcka för mig. Det var ju lite av vad som röde sig i huvet på mig idag!

Ciao!

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0