Väder, Sport Och Blogg

Hejsan!

Skön kväll igår! Förutom att jag inte lyckades passa några tider alls nere i tunnelbanan och till Roslagsbanan då.
Men Djurgården tog en skön seger mot SSK med 3-1 faktist ganska underhållande match och bra drag på läktarn. Sen vann ju Liverpool mot Inter med 2-0 efter 2 sena mål och Gerrard fck näta. Sen lyckades jag sätta alla matcher på Oddset och vann 234 kr =)

Får se om oddsen är med mig ikväll också.

Sen är det ju det här jävla vädret man går runt och tänker på hela tiden. Ena sekunden säger dom att det ska bli 10 grader och sol. Yippie tänker jag, men icke! istället vaknar man kliver ner till bussen -2 grader och mulet sen kommer solen fram på förmiddagen och man får upp hoppet om en skön eftermiddag men nej. Sen kommer skiten igen och det blir kallt och grått. Mycket störande känns som om man vore i England typ. inte för tat jag varit där så mycket men man har ju hört.

Detta fenomen med Blogg är också sjukt. Fan det är ju hur stort som helst. Och igentligen fattar jag inte varför man fastnar för det. För det första fattar jag inte varför man tycker det är så kul att skriva massa skit som alla kan läsa och sen så fattar jag inte att folk vill läsa om allas problem och tankar. Kan man inte bara sitta och disskutera sånt med sina kompisar. Sen hur vissa kan bli så sjukt poppulära att dom kan försörja sig på det.

Sitter för tillfället och snackar med Helen på Msn trevligt nog.

Hade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

spejje, slanga upp en bild på bruden så man vet va du pratar om!!!

2008-02-20 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0