Torsk på tv!

Ja nu har jag då flyttat in och jag har fått upp det viktigaste Tvn Tv spelet och fått igång digitaltv-paketet.
Blev däremot lite besviken för när det var installerat så var det en viss fördröjning innan + kanalerna kom igång vilket gjorde att jag missade West ham - Birmingham igår.

Men får ta igen det idag när det är både chelsea - liverpool och machester derby. Det blir alltså en eftermiddag roligt värre.

Började dessutom ladda ner dom 3 första avsnitten av Califonication igår kväll, vilka jag han se klart innan jag skulle somna grymt bra serie måste jag säga. Borde ses av alla!!

Fick Dessutom in 2*10 rätt på stryktipset igår vilket gjorde att jag fick in hälften av insatsen iaf.

Idag när jag packade upp liteur kartongerna råkade jag hitta min kär tröja. Vilken tröja?
Jo den där snygga hedliga matchtröjan med Blåblå ränder.
så nu sitter jag i soffan kollar på NHL hockey och har den kära blåa Djurgårdströjan på mig.

Kanske skriver mer ikväll.

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0