The End!

Då var även den serien averkad. I alla fall den första säsongen.
Såg just sista avsnittet av Carlifonication, och det är nog den bästa serien av dom jag har kört över det senaste halv året. Men jag har svårt att avgöra vilken som verkligen har varit bäst. Vi får väl se om det blir en säsong 2 och om den håller samma kvalite eller om den rasar som alla dom andra serierna.

Carlifonication är en riktigt skön serige den börjar kul. och verkar nästan lite osäriös men efterhand så blir den liksom alvarlig på ett sett också samtidigt som den behåller en viss charm. Sen att det är massor av Sex, Svordommar, Alkohol, Droger Och lite våld gör den bara ennu bättre. Jag kan nog inte hitta något med serien jag inte har gillat hittils.

Så för en sista gång ni som inte sett serien än eller som inte tänkt tanken på att ens göra det.
Gör det. Det är ett tidsfördiv värt tiden.

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0