Resa!

Årets första resa är inbokad. Dock inte så långt jag ska bara ner till Norrköping och kolla på Djurgårdens prämiär mot just IFK Norrköping. Jag hoppas förstås att det blir en mist lika rolig resa som den ner till Göteborg när jag skulle se Djurgården - GAIS för 2 år sen. Det blev en galet rolig resa. Jag var in till Djurgårdsbutiken idag och köpte både bussbiljett med JK och match biljett. Denna utgift blev dock inte så dyr som befarat bara 370 kr.

En andra resa är också till viss del inbokad. Den sker 24/10 - 27/10 till Barcelona med firman. Detta dock bara om jag jobbar kvar efter Prövotiden. Men som det låter på dom andra på firman verkar ju det nästan klart om jag inte klantar mig BIG time. Båda dessa resor räknar jag med att alkohol konsumtionen är mer än tillräckligt.



 Från förra resan!  Önskemål!  Denna stad komma skall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0