Ny söndag!

Ny söndag kväll och månaga kompisar har nu sportlov en vecka frammåt. Men inte jag jag ska till jobbet i morgon igen. Och för en gångs skulle ser den härveckan lite planerad ut. Imorn måste jag städa upp hemma, kanske åka in och köpa biljett till Norrköping borta. Den allsvenska prämiären för Djurgården.

Sen på tisdag kommer Mamma hit för första gången och lkollar hur jag bor och vad jag behöver här sen ska vi käka någon stans.

På onsdag kanske Emma kommer hit. Och på fredag ska jag jobba övertid och natt. Slutar 3 lördag morgon.
Sen på lördagen ska jag väl kanske festa något.

Jag fick nästan in 13 rätt på stryktipset i helgen. Det blev 12 rätt men dålig utdelning bara 600 kr blev det.

Annars då så har jag ju vart hos Emma och träfat hennes kompisar Stefan och Ante 2 riktigt trevliga grabbar.
Liverpool vann sin match mot boro i går också 3 mål av Torres skönt för Liverpool.

Nej nu ska jag käka lite chips tror jag orkar inte laga någon middag än..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Josse

Men du tjänar ju pengar iaf;D Nästan lika bra som att vara ledig;D

2008-02-24 @ 23:31:16
URL: http://jossssee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0