Ny helg!

Hejsan bloggen!
Igår var det ju alla Hjärtans dag! Det var då tydligen ett totalt misslyckande från min sida eftersom jag inte lyckades vara speciellt mycket till romatisk enligt Emma.
Men visst jag håller med henne om det.  Jag är ju ingen stor romatiker. Tur att hon kompenserar ut det bra då med att vara desto mer Romantisk.

Lessen att jag inte svarade på ditt gulliga SMS. =)

Annars hoppas jag att alla andra där ute hade en bra dag.
Nu vankas det helg och jag sitter förtillfället på Björkö och ska sepndera Kvällen med Familjen - Fia som är i Norrtälje. Sen i morgon bär det av till Fejjan.

En skön Förstart på årets säsong såhär under vintertider.
Nej men jag ska dit med Brorsorna, Fixa lite och käka gott har man tur så slinker det väl nere både en och annan god öl där på kvällen också.

Nu ska jag ner och vara social ha en bra helg.
See yaa!
image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0