Ny dag, nya tag!

tjena bloggen!
blev inget mer inlägg igår kväll internett strulade. Tror jag har fått något virus på datorn min. mycket fotboll blev det igår, halvt underhållande matcher synd att inte Liverpool plockade det där äckliga gänget från London, hade vart skönt!


Idag har man gjort sin första övertid nja eller riktiga övertid iaf. Nästa kommer redan i morn =) Hey kompis pengar rullar in som dom ska nu det går bra nu ;) Måste bara vänta på nästa löning. Skönt att komma rätt i ekonomin igen.


Jobbigt de 2 senaste månader med låna hit och dit och inte haråd att göra det man ändå känner är ganska viktigt.

Tex har jag inte fått köpa mitt säsongkort än, inte heller vart på hockey, inte heller köpt mitt medlemskort till Järnkaminerna. Men det är klart man ska inte klaga nyinflyttade i egenlägenhet och ett jobb vad mer kan man begära som snart 20 årig slöfock.


Nej nu ska jag nog pressa lite mer Califonication rekomenderar igen alla till att se den.


Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0