Mamma på besök!

Igår var mamma på besök hos mig. Där av det uteblivna inlägget. Hon kom in precis efter att jag slutat jobba så jag hämtade upp henne vid Roslagsnäsby. Sen åkte vi hem till mig för hon ville se hur jag bodde. Hon kpollade snabbt igenom vad hon tyckte att jag behövde sen bar det av.

Först åkte vi till Willys och handlade mat (den stod jag själv för) Sen åkte vi till Barkaby och IKEA för att handla lite bra att ha hemma saker. Detta ville min snälla Mor betala förstås Kalas tyckte jag för det skulle jag bjuda henne på middag. Men eftersom vi skulle till min Moster och hennes familj och fika direkt efter IKEA besöket så blöev det av att äta i  Resturangen på IKEA. Jag hade helt klart underskattat deras käk. Jag och Mamma åt Krämig pasta med Yhai kyckling och det smakade väldigt bra faktist.

Sen åkte vi som sagt hem till min Moster loch hennes familj. Vi var där ca 1 timme och fikade opch pratade lite.
Jag började snacka Fotboll och tippset med Ingmar och försjönk i en lång dikution om hur man ska spela.

Nu sitter jag på jobbet och ska strax åka hemmåt för att möta upp Emma.
Om någon vill käfta så är det bara att höra av sig. För jag har en ny Toalettborste att slåss med.


Kommentarer
Postat av: U

Jag är alltid redo att käfta. Jag har min golvmopp.

2008-02-28 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0