Hockey, Fotboll och svenska spel

Ejsan Ejsan!
Snart ska jag kila iväg till Roslagsbanan för att hinna till hovet i god tid.
Tyvärr bangade Timmy at komma till stan för att hans polare kunde inte haka. Men jag kankse får med mig Drutten istället. Hoppas i alla fall på bra drag, en rolig match och Djurgårdsvinst.

Ikväll ska jag sova på soffan om någon är intresserad av att veta.
Jag skanämligen kolla så länge jag orkar på Liverpool - Inter i Champions League.
Hoppas att Liverpool höjer sig mycket selmässigt jämfört med FA-cupen i helgen.

Sen har jag fått lära mig endel idag. Fått jobba lite på egenhand med själva sotningsbiten. Kul!
Jag har även blivit misshandlad! Nej jag bara skojja men en redig smäll på käften av L-H på jobbet. I och för sig inte menat att bli en smäll på på käften men så blev det.
Kanske förtjänade det med jag är ju ganska kaxig mot honom när vi jobbar.
Blir ofta kul =)

Ha en bra kväll guys!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0