Gårdags rapport!

Nu sitter jag här och slappar i mina nya mjukisar som jag inhandlade på Intersport i Täby centrum igår.
Tänker nog dra på en film ochkäka lite chips. Jag ska ju nämligen snart tillbaka till arbetet för att jobba över.
Vi ska ner till Centrum och ta tand hand om ca 4 köks immor skulle jag tro. Blir nog inte klar fören sent inatt.

Igår blev det inte heller mycket till dator. Jag var ju först I Täby centrum med Emma och Stefan. Köpte mjukbyxor och en låda GROLSCH! Smasken den ska jag jobba på imorgon tillsammans med Emil tror jag.
I alla fall så hängde Stefan med hem igår och vi spelade spel. På kvällen så ägnade jag och Emma oss åt att mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0