Fy fan!

Jag säger bara fy fan. Jag tycker faktist riktigt synd om mig just nu.
tyckte det dör någon timme sen iaf. För av någon jävla anledning ska amn åka på en ritigt saftig förkylning nu när man ska flytta. Så jag fick ta mig upp med världens huvudvärk och täppt i näsan i förmiddags för att förbereda flytten innan Pappa skulle komma och hjälpa till.

Det blev inte bättre under dagen heller utan jag fick bära alla möbler och kartonger med Pappa trotts att huvudvärken dunkade, det var nästan så att man fick självmordstankar ett tag. Inte hade jag några huvudvärkstabbletter hemma heller.

Sedan fick vi mer krångel på resan. När vi var inne på statoil i Norrtälje och tankede bilen pappa hade lånat av en kompis så stod polisen vid den när vi kom ut från macken. Då visade det sig att den var obesiktade och oskattade och därmed körförbud på. Inte speciellt kul. Alltså fick vi hyra en bil på statoil bära över allt från den ena bilen till den andra och sedan forsätta våran färd. Sedn skulle ju allt från bilen igen och upp på våning 6 när vi var klara hade väl allt tagit ugefär 4-5 timmar inte så farligt långt ändå men jobbigt när man har feber huvudverk och är jätte förkyld.

känns skönt att gnälla lite. Så fort jag mår så hör eller täänker negativt kommer jag att tänka på min favorit serie alltså sån serie man kan läsa i tidningar kommer inteihåg vad det heter. Arne Anka den där samhällkritiska negativa ankan som aldrig får sig ett skjut, alltid ligger efter med hyran och är grov alkolist.

HAHA vilken idol nu blev jag på lite bättre humör.

nu sitter jag iaf i soffan och kollar på TV men har fortfarande ont i huvet och känner mig yr. Hoppas det är bättre i morgon då så kanske ni får roligare besked från mig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0