Arslet ur vagnen!

Varför känns allting så tung? JAg tycker det här är en jobbig eftermiddag/kväll.
Varför? Det vet jag inte ens själv. Allt känns bara tungt. Lyckades i alla fall få arslet ur vagnen och ta mig ner till soprummet för första gången sen jag flyttade in.

Det börjar kännas lite tråkigt att man inte känner så många här. Man har ju ingen att bara glida över till och fö lite att göra måste ju börja sysselsätta mig med något. JAg bara kolar tv och spelar på Oddset, Stryktipset eller något annat som jag kan följa på kvällarna vilket kan leda till ett sjukt spelberoende om jag inte gör nått åt det.
Men än så länge är det nog lungt kul som fan att spela och spelar ju inte för några större summor.

Pressad är rätta ordet var just någon som skrev det till mig på msn. Detär så jag känner mig pressad till det ena och det andra från alla håll och kanter. Kan jag inte bara vinna lite pengar så jag kan betala tillbaka alla skulder s man kan roa sig för pengarna man tjänar. Tid finns det inte heller så det räcker.

Ska i alla fall till Emma i helgen. Det blir säkert trevligt ska nog få räffa hennes vänner i Kullabyn någon kväll.
Vi ska nog lira lite bandy eller fotboll och basta. Man kan ju hoppas att någon bjuder på en liten pilsner också sen är ju alla problem i världen lösta.
Börjar fan bli lite törstig. Hade jag inte vart pank hade jag nog fan glidit ner till Sabis och köpt ett 6-pack 3,5 och sugit i mig.

Skåål i alla fall då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0