3 Månader!

Ojdå! Här flyger tiden förbi. Nu har jag haft flickvän i 3 månader.
Firade det med lite pizza och ett intimt träniongpass. Nu sitter vi i soffan och kollar på sjuka Människor i Outsiders. Jag tror jag just kom på att det är inte allt dom tar upp i Outsider som är sjukt utan det är ju alla jävla människor i Outsider som är sjuka.

Sedan har jag fixat dejt tills i morgon!!    Nej jag bara skojja jag ska träffa Timmy och hans polare och checka in den sista hemma matchen på Hovet för Djurgården i grundspelet. Kul det är en storsatsning från Järnkaminernas sida och dessutom så nära Stockholmsderby man kan komma i Elitserien just nu. Blir första hockey matchen för mig i år min ekonomi har inte tillåtigt något tidigare.

Appro på det så såg jag när AIK fick stryk med 7-2 av västerås förra veckan riktigt undehållande.

Nja men om man skulle "träna" lite till.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0