Polare!

Fan! Jag blir så jävla trött. Det finns ett fenomen som kallas polare. Dom ska tydligen vara lojala roliga och mer än gärna hänga och göra något skoj när man känner för det. I alla fall så är det den bilden jag fått av en bra polare!

Tyvärr verkar dom sällsynta nu mera. Sure jag kan ta att folk har mycket att göra med jobb eller skola. Men FUCK vad irriterad jag blir när man bokar in sig med en kompis och sen blir dissad för att han ska knulla med någon jävla engångs luder som han träffat på fest.Och "kompisar" som man tror man är ganska tajta med, sen skaffar dom sig en Flickvän och kan helt plötsligt inte höra av sig längre. Nu blev ju min kväll räddad i alla fall efter som man fortfarande har någon/några Polare kvar man kan lita på.

Shit det här blev ett stycke vrede. Som tur är finns det ju saker som ständigt förgyller vardagen för en också.
Sista dygnet har jag plöjt igenom halva första säsongen av Trueblood. En hyfsat ny Vampyr serie som kommit ut. Skådespeleriet är kanske inte det bästa men det finns dom både karaktärer och en gnutta story som gör serien mer än sevärd. Och ett intro som är bland som skönare jag hört på en serie.



I Helgen så ska jag på julbord och dränka mig i livets godheter.

Salut amigos!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

"knulla med någon jävla engångs luder"?! hahah Spejje, hur är det med kvinnosynen? :p

2008-12-18 @ 21:31:42
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0