NEW LOOK !

Nu så! Då var jag här igen. som en helt ny människa, nja inte riktigt. MEn jag har i alla fall fått min blogg ordentligt upp hottade av min kära blogg expert Vivvi! Vivvi som föresten slutade blogga för några månader sen då hon helt tappat suget. Men som sen några veckor tillbaka har hittat det igen. Pressen utifrån och suget efter att få skriva en liten offentligt text varje dag blev för stort för henne. Så "she is back on the track"!

Själv har jag inte riktigtlängre motivationen till att blogga då jag kände att det inte inte fanns något av intresse i min blogg.
Men eftersom Vivvi var så snäll och helt styla om bloggen åt mig så lovade jag att göra ett försök till en come back! Genom att minst en gång i veckan kanske försöka få ihop till en liten längre text med något för mig intressant innehåll.
Något som jag helt enkelt tycker är värt att nämna.

Den senaste veckan har jag ägnat en hel del av mitt fritids surfande på internet åt ett gäng hel sköna killar på mediameccan You tube. Dom är från Norrtälje och en av dessa killar lärde jag känna lite när jag förra sommaren var på festival med några andra polare från Norrtälje. Killen heter Tobias och går ibland under smeknamnet "Ryd" Han är ansvarig utläggare av alla dess klipp på youtube. Och dom har verkligen ett blandat men galet underhållande innehåll.
Du kan hitta allt från låtar med hans rock band (Norigen1) till fyllefilmer, endel sjuka sketcher och annat kul.
Han har för inte allt för länge sedan passerat sitt 100 youtube klipp på siten.

Alla dessa klipp ligger upplagt under Alias Norigen. Och jag rekomenderar alla som är lite Crazy eller som gillar lite crazy stuff att kolla in dom. Ni kommer garanterat att hitta något roligt.

Förra helgen så var jag på 30 års fest ute på Fejan. Det var min bror som stod för den lyckade festen.
Man skulle kunna kalla det för ett litet raveparty. Under det dygnet kunde man höra 3 olika dj's uppträda, dricka mängder med alkohol käka god middag och träffa massa soligt folk. Jag änka därför avsluta veckans inlägg med några bilder från kalaset.

    
Foton tagna av Carljohan Listherby och Mattias Juhlin


Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker om den nya looken!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Jag har alltid varit intresserad av din blogg jöö! :D Bra att du också är back on track tycker jag ;)

2008-12-01 @ 21:33:24
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0