Andra Veckan då!

Hum! Den här veckan blev ju nu inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Den började ju som vanligt med jobb och sånt där vanligt tjafs. Det som har utmärkt sig mer än vanligt den här veckan i mina vardagliga "rutiner" är att jag nu har vunnit på mina spel 4 dagar i rad. Och har såklart ett spel inne även för kvällen. Hoppas på mer tur. Tanken var ju att jag som vanligt skulle jobba 3 dagar den här veckan men det sket sig kan man säga.

I Tisdags efter jobbet så stod vi i dusch rummet, Jag, Lasse och Freddan. Vi hade tagit några minuter i bastun och jag hade just vaskat klart mig. Freddan var klar och stod med dusch-skrapan och drog av golvet på sin plats.
Han öste dck vattnet åt fel håll vilket resulterade i att bladet på skrapen lossnade, for igenom rummet och skar upp ett ganska djupt och några centimeter långt snitt i översidan på min hand. Eftersom jag stod under rinnade vatten såg det ut som om blodet forsade. Jag fick snabt en handduk runt handen och fick hjälp av K-G och Freddan att linda om handen 2 gånger innan Freddan kunde köra mig till akuten där läkarn sydde ihop mig med 3 stygn.

Vi Bestämde att jag inte skulle jobba något idag så nu sitter jag på landet, lite smått rastlös och kollar allt som finns att kolla på nätet för mitt eget intresse. Handen mår bättre nu än i tisdags och stygnen ska sitta kvar till början på nästa vecka.

Sensatse veckan har jag käpat med att försöka få ihop ett 1000bitars pussel som jag påbörjade på egen hand förra torsdagen när ingen i familjen ville spela kort med mig. Nu har jag kanske bara drygt 100 bitar kvar att få på plats men det är också den svåraste biten. Mörk jävla himmel som ska sättas på plats. och alla bitar ser ju lika-jävla-dana ut.

Tycker folk också har varit väldigt dåliga på att svara på mina skickade sms den här veckan. Hum ingen som har fungerande telefoner längre eller? Nu ska jag plocka ihop en 13-rätts rad till stryktipset i helgen så jag får pengar till julklappar i år också.

Hade så länge!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

AjAjAj :o hoppas handen blir bra snart, lät rätt läskigt :p

2008-12-15 @ 21:59:28
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0