Tråkig kväll istället för kul!

Idag liftade jag med anders österberg in till näsbypark för att jag skulle komma in i god tid. jag hade ju nämligen tänkt att jag skulle gå och se Djurgården - IFK norrköping idag. Såg verkligen fram emot att stå på stadion och se Djurgården spela. Och jag har tillskillnad av många andra njutit ganska mycket senaste dygnet av det dåliga vädret. Tycker det har vart ganska underbart med lite blåst och mycket regn och den svla temperaturen. Mmmm love it. Men det behöver ju inte stanna för länge men som sagt stå 90 minuter i ruggigt väder och se på fotboll hade jag verkligen sett fram emot hur konstigt det än låter.

När jag ko till arenan en halvtimme innan matchen fick jag dock reda på att det var inställt pga. alldeless för mycket vatten på planen. Och det har nu resulterat i att jg sitter själv i lägenheten och har relativt tråkigt i min ensamhet.
Hade ju vart roligare att göra något annat då. men men. I morgon så åker jag till sjukhuset på förmiddagen och sedan ut till landet igen där jag hoppas att det är lite trevligare än här. lite synd att jag inte kunde träffa Vivvy idag heller hade ju vart både en ära och roligt =)

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Jaa.. det beklämmer mig också. Men det kommer fler dagar, hoppas jag i alla fall! :D haha!



Ha det kul på landet också btw! :)

2008-08-05 @ 22:09:34
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0