Rykare det blev!

Det var en riktig rykarkväll på Fejan i lördags. Vi tog sjöbris ut i det dåliga vädret. Jag hade med mig tält och sådant men den tanken gav jag upp fort och kollade snabbt upp eventuella återbud på vandrarhems rummen och tur hade jag. Så Jag fixade till och med Rum åt erik och hans tjej. Snäll man är! Det regnade redigt mycket i alla fall och dom hade problem med att få strömmen att hålla på Bufébordet som skulle vara ute. men det löste sig.

Bandet visade sig vara ganska stort med många medlemmar så dom tog upp mycket plats. Men när dom drog igång sin reggae musik så blev det tunggung på Fejansdansgolv. Det var direkt fullt på golvet och alla dansade hela kvällen, enda till bandet inte kunde spela mer. Och det var mycket folk som stod utanför trots att det inte var det bästa värdet. Slutet av kvällen är dock ett stort dimm moln för mig och jag fick höra fullast på Fejan dan efter när jag mötte några i personalen. Men har efter det hört att det nog var några som slog. Bland annat min kära syster och några funktionärer till roslagsloppet. Men jävlar vilken kväll säger jag bara.

Måste göras om nästa år också.
Den karibiska bufeén som serverades smakade också delikat och var riktigt på sin plats då jag var skiiiit hungrig klockan 9 när vi hade vårans sittning.

I morgon ska jag in till sthlm och se på Djurgården igen för första gången på ett bra tag.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahaha men spejje då :D

Får hoppas att det där dimmolnet var lika roligt som det du minns ;) haha!

2008-08-04 @ 17:17:01
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0