Reggaerykare!

Nu är det dax igen Fejan on the road eller vad säger man.. Jag ska i alla fall dit ikväll igen. Det är nämligen karibisk helg där och igår var det stealband som spelade på oljefat och sånt. Men ikväll kommer Urban Tribe ett bra band som jag kollade upp på Myspace. dom kör bra reggae music rakt av. Så jag och 2 kompisar ska tälta utanför konferans området för alla rum är upptagna. Skulle åkt ut redan igår om det inte var så att Pure malt hade spelat sån där störtskön irrländks musik nere på min mors Simpnäsklubb.

Så man hoppas på en riktig röjar kväll i kväll då.

Jag var faktist på Fejan i Onsdags också. Då för att min Bror Love fyllde 19 så vi åkte dit med Asplund för att överaska honom. Han hade nämligen inte tankarna på att vi skulle komma dit. Det var verkligen en bra kväll. Det blev någon bira hemma och en i båten dit. När vi kom dit så låg 2 vattenskotrar och väntade på att få bli urgasade. Också det en överaskning till Våran bror från våran andra bror. Så det blev fullt ös i minst 1 timme. Vi var ute och surfade på vågorna från en av ålandsbåtarna som passerade. Det var helt galet kul. Efter en timme med fullfart och fläkt och några rejält skarpa svängar, mycket lek och skoj. Så gick vi upp och värmde oss i bastun för vi var nämligen blöta alla 3 efteratt flygit av mint en varsin gång.

Vi fick tyvärr vänta länge på vårat bord men middagen blev också en trevlig historia. efter middagen stod hela Fejan persnoalstyrka på 25 pers och sjöng för brorsan som blev generad. som avslutning på uppvaktningen av personalen fick han 3 olika shots på en bricka att svepa i sig. Jag tror han var ganska nöjd efter kvällen bravader när vi lämnade Fejan.

Bilder kommer kanske så småning om.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Haha :D det verkar då inte gå någon direkt nöd på dig inte! hade du åkt vattenskoter förut? jag tycker det verkar grymt kul :D haha!



Hoppas vi hinner ses när jag kommer hem föresten :D

2008-08-02 @ 13:04:03
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0