- Spejje -

Idag är det dax att åka in till Område:08 igen fast den här gången för att stanna några nätter. Jag vet inte exakt vad jag ska göra men måste åka in idag efter som jag såg igår att medicinen var slut. Så jag åker någon gång i början på eftrmiddagen i alla fall. Sen så är det ju sjukhuset som vanligt i morgon. Ska strax ringa försäkringskassan efter som min sjukpenning inte kommit på 1 och en halv månade nu och det börjar kännas lite irriterande.

Dom senaste dagarna har jag vart ute och metat nästan varje dag, i hopp om att få att f en lagom stor abborre att lägga på grillen till kvällen. Men det får nog tyvärr vänta eftersom man bara får braxar, mört och små abborre.

Jag som skrev förra veckan att sommaren är slut. Det kanske var lite tidigt att säga även om vindarna är kallare så skiner solen fortfarande nästan varje dag, ja i alla fall senaste dagarna. När jag var med Mamma i norrtälje i torsdags så var vi på willys och lite filmtokig som man är så stod jag vi dvd-hylland och kollade. Och jag hittade The sheilds boxarna säsong 1-4 för en lite billigare summa än vanligt dessutom så nu har jag tidsfördriv i ca 40 timmar. Men har dox redan pressan igenom dom första 14. Nu ska jag ringa försäkrings kassan och sen plocka ihop det jag ska ha med mig. blir jag klar med det i tid så ska jag kanske dra och fiska med bror min i Vika sjön.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

OOh vad mysigt att fiska :d det har jag inte gjort på åår och daagar :D (känns som om jag sagt det en gång tidigare :o ahha) :D



Hoppas du får dina pengar och får en bra vistelse i stan också! :) Vem vet.. vi kanske hinner ses? :o

2008-08-26 @ 16:17:21
URL: http://foamy.blogg.se/2008
Postat av: eje feje geje leje deje peje meje

Eje! braa länge sen, bor du kvar i täby eller roslagsnäsby eller vad det var? isf ge adress så kommer jag som en surprise, jaa.. du vet inte vem det här är men du får snart veta när jag knackar på din dörr, du ved, jag jobbar där i krokarna nu jag... BUSS

2008-09-01 @ 18:39:07
Postat av: Spejje

JA jag bor kvar där inne i täby/näsbypark men jag har mest vart på björkö i sommar efter som jag vart sjukskriven men ju mer frisk jag blir ju mer kommer jag vara där så du är välkommen...

2008-09-03 @ 00:31:04
Postat av: feje

jaaa men ska du ge adressen då:D

2008-09-07 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0