Närmar sig slutet!

Nu närmar sig den här sommaren slutet, och det märks! Dels på vädret som blivit betydligt svalare, men också på alla som har slut på sina semestrar och nästa vecka börjar nästan alla i skolan. Allt detta betyder ju att det inte alls är lika mycket folk kvar på landet. Vilket är lite halv tråkigt.

I tisdags var det lite party hemma hos Simon och då var nästan hela sommar gänget 2008 samlade. Och det även lite party på onsdagen med samma gäng. Men sen åkte dom hem till stan nästan allihop. Men måste säga att det var två riktigt trevliga kvällar.

Igår satt vi på våran uteplats och drack och lyssnade på musik. Dock inte samma gäng som i veckan. Igår var det Jag, Viktor, Emil, Karro, Andreas, Selso, Mange, Matte och Hasse. Det lite äldre gardet. Men det var trevligt et har blivit alldeless för lite sånna kvällar den här sommaren.

Ikväll är det Fejan som gäller igen och för sista gången den här säsongen i alla fall. Det är nämligen bartömning. Dock kommer väl i alla fall jag att åka ut lite dit även under resten av året. Men då blir det nog mest för att relaxa och inte partaja.

Frågan är ju vad man ska fördriva sina dagar med nu när det inte finns någon att umgås med efter att skolorna drar igång nästa vecka igen.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

haha :D livet tar ju inte slut för att skolan börjar.. hoppas jag iaf inte :o

Vi måste ju ses iaf :D och har jag inte tid för Spejje pga skolan finns det risk för att jag hoppar av :o hehe :D

2008-08-16 @ 12:13:54
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0