Förvirrad

Jag har märkt att det inteär bra att gå ledig för länge. jag har ingen koll på något längre. Jag har blvit otroligt slö och lam både i tanke och handling. Idag jobbade jag lite i kisoken på eftermiddagen. Sen åkte jag hem. väl hemma åt jag middag.Sen bestämde jag mig att åka ner och lämna nycklarna till Christoffer som skulle jobba i morgon bitti. Trodde jag! För jag var stensäker på att det var måndag i morgn.Christoffer var inte hemma så jag lämnade nycklarna till hans mamma och skickade honom ett sms. Men När jag var hos tim fick jag tillbaka. Fuck You jag är ledig i morgon. vilket fick mig att tänka till, och då insåg jag att det är ju förfan Tisdag i morgon och måndag idag. Så där sprack min planer för morgondagen och jag måste styra om dom en hel del. Men det ska nog ordna upp sig i alla fall..

Nu har jag kollat på Remeber the titans med Syrran som är hemma några dagar. Det var typ 4-5 gången jag såg filmen men den är lika stark och lika bra alla gånger. i love it.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Hahha :D hoppas att inte försäkringskassan kommer på dig med att smygjobba när du egentligen är sjuk spejje! ;D

2008-08-12 @ 21:44:12
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0