Bra slut!

Nu är sommaren slut! Jag var på Fejan på bartömmning i lördags! Och det var nog slutet på sommaren. Nu är det verkligen bara jag kvar på landet och några få gamlingar som fortfarande har semester eller som har gått i pansion.
Jag var ner och städade ur kiosken efter säsongen idag. Det känndes både skönt och lite tråkigt.

Man kan i alla fall kalla lördagen för en bra avslutning på säsongen. Det började på bryggan i väntan på taxibåten. Jag satt där med Marcus, Jossan och Viktor. Samma gäng som man började sommaren med på midsommar dagen.
Också det på Fejan. Väl där ute samlades alla på berget som vanligt innan man sticker iväg till krogen. Men Jag blev bara där några minuter det var kallare än vanligt och jag var hungrig.
Jag hann tillbaka till sista sittningen och fick ta årets kanske sista hamburgetallrik på Fejan. Och den smakade lika bra som vanligt. Bara älskar deras bacon/svamp mix dom har på burgaren.

Efter det blev det bar häng dans och massa sprit. Jag måste säga att jag nog drack en ganska perfekt mängd den kvällen för jag blev lagom full och minns alltihop. Undra om det är ett tecken på att jag börjar bli frisk eller på att jag har lärt mig att dricka någorlunda förståndigt.

Satt nyss och kollade på alla bilder från festerna förra veckan på Facebook. Och fan det var jävligt kul alltså. Kul när man festar samma gäng flera dagar i rad det blir lite festival över det hela. Och den stämningen är ju ganska underbar.
Nu blir jag nog kvar på landet hela den här veckan ut också. Inte mer än fram och tillbaka till stan på onsdag för mitt vanliga blodprov. Men kanske at jag drar in nästa vecka och kär en hel vecka där inne.

Men hur som helst så kommer man minnas även den här sommaren som en bra sommar!





Kommentarer
Postat av: Vivvi

Heja Spejje! :D och nice-iga bilder! ;)

Nu kommer allt höstmys och snart viinter och snö.

Att jag fyller år bör också tilläggas, även om det är öhm.. x antal månader dit :D

2008-08-18 @ 21:24:07
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0