Snygging!

Idag var jag ner till Näsbypark husläkarmottagning för andra gången och lämnade blod prov.
Samma tjej som första gången. Hon undrade vad jag jobbade med.
När jag sa sotare frågade hon hur en sån snygg kille som jag kunde jobba som det.
Jag undrar vad det är för fel på att ha ett vanligt knegar jobb. Verkade som hon tycker att det är äckligt med smutts/sot. Men jag nämde inte att man duschar efter varje dag.

Jag vet inte om hon försökte flörta med mig eller bara vara vänlig. Men en sak är klart hon gjorde min dag.

Sedan har jag vart på Försäkringskassan och hämtat papper som min arbetgivare måste fylla i så jag får sjukersättningen. Även där träffade jag en otroligt trevligt kvinna dock i dom äldre åren. men det visade sig att hon hade sommarställe nere vid mig på Björkö.

Som folk brukar säga ibland är världen bra liten.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en bra dag =)

2008-04-16 @ 16:55:50
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0