Så ska det låta!

Ligger jag och kollar på just nu. och Så som Djurgårdens klack sjöng mot Solna aik igår sådan sång vill man höra.
Speciellt när man ligger på sjukhus och känner sig lite små deprimerad för att man inte kunde använda biljetten som man ändå jobbade ganska hårt för att få tag i.

1-1 känns också som ett ganska bra resultat om man ser på hur jävla dåligt Djurgården spelade i första halvlek.
Jag tycker det är konstigt hur fotbolls spelare som lever på att spela fotboll kan slå så jsukt jävla många fel pass och så himla fel som dom slår passningarna dessutom.

Har fått lite härligt besök av mina härliga syskon idag så man fick ju garva lite det är kul. Hann även med att sitta på balkongen i solen och steka lite här på avdelningen. =)
kommer det bli ett bra sommar halvår kommer jag vara väldigt mörk när sommarn är slut. Iaf ¨på övre delen av min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0