Onsda!

Idag har jag haft 3 besökare. Mamma, Tomas, Och Viktor. Jag fick parlamentet boxen plus den senaste av tomas och viktor i förtidig fördelsedags present =)

Sen fick jag veta i morse att jag skule göra lungrötgen. Så den väntade jag på hela dagen och kl:17:00 så frågade jag när den skulle bli av då hade dom ställt in den. Får göra den i morgon. dom måste haft mycket och göra idag för inte mycket var i sin ordning tycker ja.

Kanske får komma hem över helgen. Beslut tas i morgon eftermidda när läkarna har möte.
Då får jag förhoppningsvis min diagnos också. Sen kanske jag måste tillbaka på måndag och börja behandligen av sjukdomen om något är fast ställt.

Men skönt om man kan komma på bättringsvägen så fortsom möjligt. så man kanske honner festa lite här i vår.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Vad skönt om du får komma hem snart! :)

2008-04-09 @ 22:50:10
URL: http://foamy.blogg/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0